Gwiazdy, jaguar i łódź, czyli 3. urodziny Gosi Strojek

W samym sercu Powiśla tuż przed wakacjami zacumowała łódź motorowa - symbol sportowych pasji projektantki Gosi Strojek, która 22 czerwca obchodziła 3. urodziny swojej modowej marki. Podczas eventu Gosia oficjalne otworzyła także butik i showroom przy ul. Solec 111 oraz w nietypowy sposób zaprezentowała kolekcję. Prezentacja miała formułę otwartą, happeningową z udziałem rdzennych mieszkańców.

REALNE KOBIETY ZAMIAST MODELEK

Event poprowadziła Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014, a kolekcję w swobodny sposób zaprezentowały najładniejsze dziewczyny w województwie - finalistki konkursu Miss Polski i Miss Mazowsza 2016. Powierzenie im tej roli udowadnia, że kolekcje sygnowane marką Gosia Strojek są adresowane do realnych kobiet, a nie tylko tych o idealnych wymiarach modelek.

PREZENTACJA Z UDZIAŁEM MIESZKAŃCÓW

Prezentacja została zaaranżowana w nietypowej scenerii bram i miejskich podwórek. W przestrzeni "pomiędzy": budynkami i ludźmi, zwykle mijanej w pośpiechu, a którą tego dnia połączy świetna moda i muzyka. Sam event miał formułę na poły happeningową, otwartą na ludzi, jak sama marka Gosia Strojek. W wydarzeniu mogli wziąć udział mieszkańcy okolicznych budynków, przed którymi nikt nie zamykał bram i drzwi. O oprawę muzyczną zadbał duet didżejski Blacss znany z największych imprez muzycznych w Polsce - Open'er Festival czy Orange Warsaw Festival.

ATRAKCJE SPOTKANIA

Z okazji urodzin na gości czekały w butiku specjalne oferty cenowe i vouchery na zakupy w sklepach stacjonarnym i internetowym, porady i konsultacje stylisty. Spotkaniu towarzyszyła degustacja naturalnych napojów John Lemon, lodów z naturalnych produktów firmy Melody, znakomitych hummusów warzywnych z restauracji MJUD oraz alkoholi Prosecco Treviso, Lech i win serwowanych przez restaurację Mąka i Woda.

IDEA MIEJSCA

Otwierając butik Gosia Strojek kierowała się potrzebami swoich klientek i klientów, których przez trzy lata działalności jako marka, mogła znakomicie poznać. Miejscu przyświeca idea ruchu. To kreatywna przestrzeń sprawnie wpisana w dynamikę miasta i rynek mody w Polsce. Projektantka celowo odeszła od próby otwarcia wielkopowierzchniowego atelier, typowego dla salonów sukien ślubnych rodem z lat 90. Nowa przestrzeń mierzy symboliczne 15m2 i jest wyrazem aktualnych tendencji zakupowych. Butik ma bowiem pełnić nie tylko rolę "punktu" spotkań z klientami, stylistami i ludźmi z branży odzieżowej, ale też stanowić centrum dystrybucji kolekcji zakupionych przez internet.

WNĘTRZE

Wnętrze butiku zostało zaprojektowane zgodnie z aktualnymi trendami architektonicznymi. Projekt nawiązuje do najlepszych tradycji modernizmu: forma podporządkowana jest funkcji. Na klientki, stylistów i osoby związane z branżą mody czeka też filiżanka kawy i kieliszek wina.

DO KOGO ADRESOWANE JEST MIEJSCE

Gosia Strojek kieruje nowe miejsce dla ludzi takich jak ona. Mieszkańców dużych aglomeracji, którzy śledzą trendy, ale nie trzymają się ich kurczowo, tylko twórczo je wykorzystują: łączą, żonglują, bawią się modą. To jednocześnie przestrzeń zgodna z charakterem jej kolekcji i dedykowana osobom prowadzącym aktywny tryb życia, które idąc do pracy albo szykując się na wielkie wyjście wybiorą dla siebie ubrania z eleganckiej linii "GS", a po pracy przebiorą się w wygodniejsze ubrania sygnowane logiem linii "STR". Wszystkich łączy jeden mianownik - mniej lub bardziej aktywnie uprawiają jakieś sporty.

Sama Gosia to kierowca motoru crossowego i Mistrzyni Polski w Wake Surfie. Projektantka prowadzi też cykliczne szkolenia "Ladies on Board" na jeziorze Zegrzyńskim, a jej podopieczne wielokrotnie stawały na zwycięskim "pudle".

ATRAKCYJNA OFERTA BUTIKU

W butiku przy ul. Solec 111 można znaleźć nie tylko kolekcje Gosi, ale też partnerskich marek: obuwniczej, biżuteryjnej i akcesoryjnej, wyróżniających się nowatorskim podejściem do projektowania. Mowa m.in. o marce biżuteryjnej - Fuerza czerpiącej inspiracje wprost ze słonecznej Hiszpanii, drukowanej w technologii 3D biżuterii od marki Flambee oraz produkującej ręcznie szyte buty - Animalbale i okularowej Votoeyewear.

Informacja o projektantce:

Gosia Strojek to utalentowana projektantka, rdzenna warszawianka. Moda to jej pasja, życie i źródło inspiracji. Wszystkie kreacje tworzone przez Gosię Strojek są dynamiczne, odważne i bezkompromisowe. Projektantka, w wyjątkowy sposób, łączy ze sobą prostotę i elegancję, ale też nie boi się wyznaczać odważnych kierunków w modzie. Motywem przewodnim jej twórczości jest umiejętne łączenie funkcjonalności z ekstrawagancją. Doskonałemu krawiectwu towarzyszy przy tym dbałość o dobór najlepszej jakości materiałów.

Projekty Gosi Strojek można znaleźć w licznych magazynach modowych w Polsce - od Harper's Bazaar i Elle przez Hot Moda, Avanti, Claudię po magazyny takie jak CKM. Jej kolekcje gościły w wielu programach m.in.: The Voice of Poland, You Can Dance, Pytaniu na Śniadanie. Ubrania Gosi chętnie wybierają takie gwiazdy i celebrytki, jak: Marika, Anna Wędzikowska, Paulina Sykut-Jerzyna, Patrizia Kazadi, Paulina Krupińska, Ilona Felicjańska, Marcelina Zawadzka, czy blogerka Maffashion.

Partnerzy:

JAGUAR

MASTERCRAFT

STOCK POLSKA

LECH

KLINIKA EPILIRA

KLINIKA DR BEATA DETHLOFF

MJUD

FUERZA

FLAMBEE

PIOTR KAPALA THE PHOTOGRAPHER

SUCHARSKI DESIGN

LION'S HEAD COMMUNICATIONS GROUP

MELODY - NATURALNE LODY

SOTOP

LADIES ON BOARD

WAKE FOR ALL

ANIMALBALE.COM

VOTO EYEWEAR

PRAWO W MODZIE

ACTIVE COMPANY

MĄKA I WODA

 

Przeczytaj:

Najnowsze aktualności

Partnerzy

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 
  • SZYBKO, SPRAWNIE I BLISKO
    WSZYSTKIE FIRMY W JEDNYM MIEJSCU

  • NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
    KONFERENCJE, WARSZTATY
    DLA KOBIET Z CAŁEGO KRAJU

  • OGÓLNOPOLSKI SERWIS
    SKUPIA KOBIETY ORAZ
    KOBIECE BIZNESY W POLSCE