MODO z własnym katalogiem – poradnikiem zakupowym

Jak sprytnie upolować modowe hity na każdą kieszeń?

Modo, centrum zakupowe z największą w stolicy ofertą polskich marek wydało swój pierwszy katalog. Jest to 36-stronnicowy poradnik, jak sprytnie kupić najmodniejsze stylizacje, a także perfumy i kosmetyki w rozsądnych cenach.

W Modo klienci znajdą 350 butików z polską modą z wyższej i średniej półki oraz marki popularne, a także sklepy oferujące m. in. dodatki do domu czy elektronikę. Katalog Modo na sezon wiosna - lato 2016 zawiera 36 stron z pomysłami na stylizacje dla pań i panów: do biura, na co dzień, jak i na specjalne okazje.

Poradnik Modo zawiera też setki podpowiedzi, m. in. jak odmienić swój dom małym kosztem czy zaplanować niezapomniany urlop dla siebie i rodziny.

W katalogu Modo znajduje się też specjalna sekcja "Jak mądrze wydać" z rekomendacjami dostosowanymi do zaplanowanego budżetu na zakupy. Klientki i klienci mogą skorzystać z porad ekspertów Modo, jak za 200, 300 lub 500 zł kupić najmodniejsze ubrania czy dodatki.

Natomiast w sekcji "Polscy projektanci" osoby poszukujące oryginalnych propozycji od znanych, rodzimych projektantów znajdą starannie wyselekcjonowane ubrania i dodatki w przystępnych cenach. W katalogu nie zabrakło też porad dotyczących urody, m. in. jak przygotować swoją cerę na wiosnę. Z kolei biura podróży mające swoje placówki w Modo przygotowały z propozycje urlopowych wyjazdów.

Katalog Modo wiosna - lato 2016 rozpowszechniany jest bezpłatnie poprzez dystrybucję adresową, a także przez Kolporter - jako dodatek przy zakupie dowolnego magazynu. Nakład katalogu wynosi 140 000.

 

 

 

 

Przeczytaj:

Najnowsze aktualności

Partnerzy

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 
  • SZYBKO, SPRAWNIE I BLISKO
    WSZYSTKIE FIRMY W JEDNYM MIEJSCU

  • NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
    KONFERENCJE, WARSZTATY
    DLA KOBIET Z CAŁEGO KRAJU

  • OGÓLNOPOLSKI SERWIS
    SKUPIA KOBIETY ORAZ
    KOBIECE BIZNESY W POLSCE